درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15987صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 16 اسفند 1393 - 12:24
انتشار کتاب "افکار عمومی"
کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس ترجمه علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است. این کتاب در پنج فصل تدوین شده است. افکار عمومی، دشواری‏ های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏ سازی افکار، مفهوم ‏سازی فرآیندهای افکارعمومی و افکار عمومی به‌عنوان یک مفهوم ارتباطی از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس ترجمه علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

 

 به گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل تدوین شده است. افکار عمومی، دشواری‏ های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏ سازی افکار،  مفهوم ‏سازی فرآیندهای افکارعمومی و افکار عمومی به‌عنوان یک مفهوم ارتباطی از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
 

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: افکار عمومی از اساسی‌ترین و کهن‌ترین مفاهیم علوم اجتماعی است. این مفهوم به‏ طور گسترده در روانشناسی، جامعه‌شناسی، تاریخ، علوم سیاسی و ارتباطات در عرصه‌های نظری و عملی کاربرد دارد. کمتر مفهومی در علوم اجتماعی یافت می‌شود که تا این اندازه، باعث برانگیخته شدن حساسیت‌های اجتماعی، توجهات علمی و بحث‌های روشنفکرانه شده باشد. بدون تردید مفاهیم اجتماعی اندکی وجود دارند که در اندیشه‌های غرب ریشه‌ای ژرف دوانده باشند. نظریات مرتبط با این مفهوم را می‌توان در بحث‌های فلسفی قرن هجدهم، متون عصر رنسانس و حتی در آثار افلاطون و ارسطو یافت. در تمام حوزه‌های پژوهشی و مطالعات اجتماعی، نوشتارهایی در این باب به چشم می‌خورد. از جمله در مباحث نظریه‌پردازان برجسته مکتب مردم سالاری و منتقدان اجتماعی تا کارهای بزرگی که در جامعه‌شناسی و روانشناسی صورت گرفته و نیز مطالعات تجربی مشهوری که در مورد تأثیرات اجتماعی رسانه‌های جمعی انجام شده است.

 

افکار عمومی/ تالیف وینسنت پرایس ترجمه علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی / انتشارات کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول اسفند 1394/قطع رقعی/قیمت:9 هزار تومان/200 صفحه

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد